ÚJ SZIGETELŐANYAG KERESKEDÉS

7 céget talál új szigetelőanyag kereskedés keresésre az Üzleti.hu-n

KÁDZI Építőanyag kereskedés és Festékcentrum

Családunk 1998 óta tevékenykedik építőiparban. Vállalkozásunkat - Bitoma-Szig Kft. KÁDZI Építőanyag néven - 2005-ben alapítottuk. Pénzügyi lehetőségeinkhez mérten lépésenként építettük fel tevékenységünket, szem előtt tartva azt, hogy a fejlesztésre való fókuszálás ne hátráltassa a meglévő szolgáltatásaink színvonalát. Tüzéptelepünket 2010-ben nyitottuk meg. A beruházással közel 1000 m2 alapterületű raktárcsarnokkal, valamint 5000 m2 telephellyel bővültünk, ahol folyamatosan szélesítjük termékkínálatunkat. 2023. januárjától a Bajcsy-Zsilinszky utcában lévő festék és barkácsüzletünk egyesült a Tolna-Fácánkerti elágazóban lévő tüzéptelepünkkel. Festék és barkácsüzletünk számára egy 300 m2-es új modern eladóteret alakítottunk ki. Immár minden termékünk egy helyen megtalálható a Tolna-Fácánkerti elágazóban lévő autómosó mögött. Bízunk abban, hogy továbbra is megtisztelnek minket látogatásukkal egy már sokkal átláthatóbb, vásárlóbarátabb környezetben. Építőanyag és festék centrumunkban építőanyagok széles palettáját forgalmazzuk, minden megtalálható nálunk, ami egy ház alapozásához, tetőszerkezetéhez, felújításához, átalakításához, kibővítéséhez szükséges. Forgalmazunk szigetelőanyagokat, téglákat, tetőcserepeket, gipszkarton és vakolat rendszereket, falazó és tetőfedő anyagokat, fürdőszoba burkolatokat, járólapokat, OSB lapokat, hajópadlókat, lambériákat, vas és bádog termékeket, szerszámokat, csavarokat, szegeket, festékárut. Telephelyünk infrastruktúrával felszerelt, saját fuvar- és rakodóeszközökkel rendelkezik. A vásárolt építőanyagok kiszállítását rövid határidővel vállaljuk, gépjárműveink darusak, billenősek, így mindennemű fuvarfeladatot el tudnak látni. Nébih EUTR azonosító: AA0217437

• 7130 Tolna - Fácánkert elágazó Szedresi utca 977-978 Hrsz, az autómosó mögött - Kádzi Építőanyag és Festékbolt (Bitoma-Szig Kft.) Megnézem
    +36 (74) 440722
  • bitomaszig01@gmail.comMegnézem

MELIR Építőanyagkereskedés

Építőanyag kereskedésünk 2003. óta várja a vevőket. Megbízható beszállítói körre építünk, a termékpalettát a vevői igények szerint bővítjük. Csapatunk 6 főből áll, rendszeresen vesznek részt szakképzéseken, hogy az érdeklődők kérdéseire maximálisan meg tudjanak felelni. Új házat építők, felújítók gyakran térnek be hozzánk tervrajzzal a kezükben, mi kiszámoljuk számukra az anyagszükségletet, tanácsokat, ötleteket adunk, igyekszünk az optimális ajánlatot adni.

• 9700 Szombathely Jávor u. 18. Melir Építőanyag Kereskedés Megnézem
    +36 (94) 511976
  • info@melir.huMegnézem
Funtek Ajtó-Ablak Tatai Építőipari Kft.
$$

Nyílászáró szaküzleteink 20 esztendeje látják el a Vásárlókat ajtó, ablak és árnyékolástechnikai termékekkel. A kezdetekkor célterületünk Szabolcs-Szatmár-Bereg megye volt, az idő folyamán a piac bővítésével Magyarország keleti régiójának lefedésén túl, közel az ország egész területét sikerült lefednünk. Ma 7 üzlettel rendelkezünk országszerte: Budapest 6. kerület Belváros; Budapest 4. kerület Újpest; Miskolc; Kisvárda; Nyírbátor; Mátészalka; Fehérgyarmat. Webáruházunkon keresztül az ország bármely területét gyorsan kiszolgáljuk, raktárkészleten lévő szabvány ablakainkat akár 3 napon belül Önnek kiszállítjuk.

• 2890 Tata Fürdő u. 11 Megnézem
    +36 (20) 3628282
TÉT 96 Tüzép
$$

Cégünk családi vállalkozás, melyet 1995-ben alapítottunk. Kezdetben építőipari kivitelezéssel foglalkoztunk – mely tevékenységet több évtizedes korábbi tapasztalatra alapoztunk -, majd tevékenységi körünkbe került az építészmérnöki tervezés, felelős műszaki vezetés. Vállalkozásunk bővülésének következő állomása az építőanyag kereskedelem beindítása volt, melybe beletartozik a fürdőszoba felszerelések és burkolóanyagok forgalmazása is. Újabb tevékenység cégünk életében az ingatlanok értékesítése, valamint bérbeadása. Megkezdtük az építkezéseknél megkerülhetetlen vasbeton szerkezetekbe való betonacél elemek méretre vágását és hajlítását is. Tevékenységünkkel igyekszünk kiszolgálni a lakosság igényeit új otthonuk megálmodásában, annak megtervezésében, berendezésének eltervezésében. Építési anyagokkal való kiszolgálásában, sőt kulcsrakész állapotra való megépítésében – vagy csak felújításában, átépítésében. Vagy akkor is bizalommal fordulhat hozzánk, ha egyszerűen csak hiteles és megbízható tanácsadásra van szüksége. A hitelességet és megbízhatóságot garantálja, hogy minden tevékenységünk mögött több év magas szintű tanulás, gyakorlat, valamint folyamatos szakmai továbbképzés áll.

• 2143 Kistarcsa Kossuth L. u. 27. TÉT 96 Kft. Megnézem
    +36 (20) 9691458

Hirdetés

Pogány és Társa Kft.
$$

Cégünk 1997 januárjában nyitotta meg kapuit a vásárlóink előtt Tápiószecsőn. Családi vállalkozás, 100%-ban magyar tulajdon. A Pogány testvérek alapították és irányítják a mai napig. Az alkalmazottak nagy része is a családhoz tartozik. Tüzelő és építőanyag  kereskedéssel  foglalkozunk.  Legfőbb célunk, hogy vásárlóinkat a legjobb tudásunk szerint maradéktalanul kiszolgáljuk. Tüzép telepünkön megtalálható minden olyan építőanyag  amire a „pincétől a padlásig” szükség van. Modern gépkocsi parkunkkal a legkisebbtől  a legnagyobbik a helyszínre szállítjuk. Nézzen be hozzánk! Új, modern környezetben nagy raktár készlettel várjuk  régi és új vásárlóinkat.

• 2251 Tápiószecső Sági út 39. Pogány és Társa Kft. Megnézem
    +36 (29) 446361
Harmata-94 Kft.
$$

Cégünk 1994. tavaszán alakult és kezdte meg mûködését bérelt telephelyen Gárdonyban a 7. sz. fõút mellett.Elárusításainkat egy könnyûszerkezetes konténerben bonyolítottuk le, az udvaron lévõ termékeinket teljesen fedetlenül tároltuk.Alapításkori dolgozói létszám 4 fõ volt.Gépkocsiparkunk 2 db Barkas kisteherautóból / amivel a kiszállításokat bonyolítottuk le / és 1 db IFA teherauóból / amivel a beszerzéseket intéztük/ állt. Vevõink növekvõ létszáma és igényeik kielégítése miatt cégünk folyamatos fejlesztéseken ment keresztül. A megnövekedett raktárkészlet miatt 1998-ban targoncát vásároltunk, ezzel megkönnyítettük az árumozgatást a telephelyen és meggyorsítottuk vevõink kiszolgálását is. 1999-ben tejlesen kicseréltük gépjármûparkunkat, kisteherautóinkat MAZDA típusúra , beszerzést bonyolító teherautónkat pedig 11 tonna teherbírású MERCEDES gépjármûre váltottuk el. 2000-ben sikerült az addig bérelt telephelyünket megvásárolni és így már saját telephelyen jelentõs beruházást tervezni. Elsõként 2001-ben a külsõ raktárak fedése történt meg , így már néhány kivétellel összes vasanyagunk tetõ alá került. Ekkor már dolgozóink száma meghaladta a 10 fõt. 2002. tavaszán jelentõs beruházással új áruházat építettünk , melyben több mint 200 m2-es területen már kultúrált keretek között, jó légkörben folyhatott az árusítás.Légkondicionált áruházunkban nyáron is kellemes a vásárlás. A kiszolgálás az új áruházban is a megszokott rendszer szerint folyik, a vevõkkel való személyes kontaktus megtartása érdekében. A folyamatos áruellátást és feltöltést a több, mint 200 m2 alapterületû raktár biztosítja. Áruházunk mellett és elõtt sokférõhelyes parkoló is épült, biztosítva ezzel gépkocsival érkezõ vásárlóink kényelmes parkolási lehetõségét. Mivel sokkal nagyobb alapterületû üzletbe költöztünk át 2003 februárjában , így lehetõségünk nyílt bõvíteni árukészletünket a már meglévõ áruféleségekbõl is, de új termékcsoportok forgalmazását is megkezdtük. Informatikai fejlesztést is a 2003-as évben hajtottuk végre, számítógépre vittük több , mint 10 000 termékünk mindegyikét, és azóta a számlázás és a készletnyilvántartás is elektronikus úton bonyolódik le. 2005-ben a megszaporodott beszerzéseinket már 1 autó nem tudta ellátni, ezért szükségessé vált még egy tehergépjármû beszerzése. Cégünk dolgozói létszáma ekkor már meghaladta a 20 fõt. Régi diesel üzemû targoncánkat 2006 nyarán környezetbarát, gáz üzemmódú, sokkal modernebb típusúra cseréltük. Folyamatosan törekszünk vásárlóink igényeinek kielégítésére, így 2006 nyarától már burkolóanyagok forgalmazásával is foglalkozunk. Vevõink elégedettsége érdekében folyamatosan növekvõ létszámú csapat dolgozik azon, hogy biztosítsuk az elvárásoknak megfelelõ rugalmasságot és kiszolgálást. A HARMATA csapatának a célja, hogy partnerei számára kiváló minõségû és folyamatosan bõvülõ termékkört biztosítson kedvezõ feltételekkel, állandó, magas szintû szolgáltatási színvonal mellett.

• 2483 Gárdony Szabadság út 11. Harmata-94 Kft. Megnézem
    +36 (22) 570225
Tető Plusz Tetőszigetelő és Kivitelező Kft.
$$

A Tető-Plusz Tetőszigetelő és Kivitelező Kft. 1990-ben alakult, kimondottan szigetelési munkák kivitelezésére. Trunk Tamás tulajdonos ügyvezető 1982 óta megszerzett szakmai tapasztalata a tetőszigetelés területén, illetve a tapasztalt és összeszokott szigetelő szakembergárda garantálja a minőségi szigetelést. Legyen szó akár lapostető szigetelés, pince szigetelés, magastető szigetelés, új tető szigetelés , zöldtető szigetelés megoldásáról, szigetelés felújítás kivitelezéséről, biztosítjuk a nevünkben is szereplő "pluszt". Szekszárdi központunk, budaörsi telephelyünk, veszprémi képviseletünk várja megtisztelő megrendelését. A  Tető-Plusz Tetőszigetelő és Kivitelező Kft. által kivitelezett szigetelés biztosítja, hogy az újonnan szakszerűen szigetelt épületszerkezetek beázás mentesek maradjanak. Szigetelés felújítási munkák esetén pedig a Tető-Plusz Kft. által kivitelezett minőségi vízszigetelés segít elkerülni a további csapadékvíz behatások okozta károkat. 1993-ban a tetőszigetelő és kivitelező tevékenységünket kiegészítettük vízszigetelő anyag és hőszigetelő anyag kereskedelemmel. A szigetelések kivitelezését saját forgalmazású minőségi szigetelő anyagokkal végezzük, ezzel kedvezőbb árat tudunk biztosítani megrendelőinknek. A baloldali szigetelés kivitelezés és szigetelőanyag szakkereskedés menüpontokban szeretnénk bemutatni cégünk szigetelés kivitelező és szigetelőanyag szakkereskedő tevékenységét.